Arkadaşlar merhaba oğlum 3 yaşında ve öğlen uyumak istemiyor bugün de ben yanına uzandım o şekilde uyudu ama fazla uyudu 3-3,5 saat uyudu şimdi de uyumuyor. Acaba öğlen uykularını bırakma zamanı mı geldi ama daha önce de ilkokula kadar öğlen uykusu olmalı diye de duymuştım ne kadar doğru bilmiyorum. Şimdi ne tavsiye edersiniz?