Merhaba anneler bir derdim var sayfada dolanıp yaşayan var mı diye bakayım dedim içim sıkıldı. Yaklaşık bir haftadır makatımda kaşıntı vardı . Sebebini hiç anlamadım. Ama böyle her dakika değil tuvaletten sonra afedersiniz silinince başlıyor bir kaşıntı ama nasıl anlatamam yolacak gibi kaşıyasım geliyor.sonra bişey mi var diye bakayım dedim ayna yardımıyla sanırım çatlak olmuş daha öncede olmuştu . Ama çatlak olanlarda ağrı kan vs oluyormuş bende yok o belirtiler sadece kaşınıyor. Kıl kurdu diyenler var inşallah değildir .