Kızlar selam mamayla beslenıorz ek gıda yıyoruz sorun yok gun ıcınde 1 kere 120 cc mama ıcer bide gece uykuya gecmeden once içerdi gece de bi kere uyanırdı mama için ama su 15 gündür nerdeyse her saat bası uyanıp mama diye ortalıgı inletiyo az da yapsam cokta yapsam hep ayno açlık değil alıskanlık bi ara kesmeye bile çalışmştm hatta arada hiç istemedği gecelerde olmştu ama genelde 1 kere içiyoduk ona kabulım zaten ama bu nedir yatıyo bi saat snra mama diye uyanıo bi saat snra tekrar uykularımız mahvoldu artık şaşırdım napcagımı