minikbalinannesii benim kızım tam anlamıyla yürüyeli 10 gün falan oldu 16 ay 2 günlük şimdi evde, dışarıda durduramıyoruz merak etmeyin, bir yerlerden tutunup kalkıyor, ayakları üzerine basıyor, sıralıyor, dönüyor ve desteksiz oturuyorsa korkacağınız hiç bir şey yok 🌸 (sırf bunun için doktora götürmüştüm çünkü tamamen keyfi öyle istiyor yürümesine engel hiç bir durumu yok 18 aya kadar normal demişti)