Kızlar 4 aylık gebeyim ama öyle bir şişkinliğim var ki göbek göğüs altından şiş. Nefes alamıyorum resmen. Yemek yemek bana zulm oluyor. Sabah kalkıyorum midem boş olduğu için karnım inmiş ve gaz gibi sert değil. Hani şöyle yemekten sonra soda içsem kendime gelirim givi oluyorum ama kendime gelemiyorum. Doktor sordum hormonlardan dolayı diyor ama artık zorluyor beni