31 aylık oğlum sın 1-1,5 aydır benim yanımdan ayrılmıyor ama nereye gitsem yanımda wc banyo vs anne kucağa al kucak istiyorum gibi şeyler söylüyor gündüz benimle böyle babası işten gelince ona da öyle davranıyor devamlı mızmızlanıyor oyun oynuyoruz yanından ayrılıyorum 2 dakika sürüyor anne gel otur yanıma diyor lütfen geçici şeyler olduğunu söyleyin gerçekten çok yoruldum artık