Bebeğim 5 ay 19 günlük
1 buçuk 2 aydır sürekli hastaneye gidiyorum
İlk ishali vardı enfeksiyon kapmıştı tam düzeldi dedim kulak ve boğaz enfeksiyonu oldu oda düzelir gibi oldu
Şimdi burun akıntısı öksürük
Zaten burnu hep tıkalı hırıltılı
Sürekli antibiyotik vermek istemiyorum
Nane kaynatıp onu veriyorum 1 çay kaşığı
Ama bi türlü düzelmiyor
Napıcağımı şaşırdım artık