sezkrkmz bende geçen hafta başladım uyku eğitimine. Herhangi bir uzmandan eğitim almadım. Benim yanımda uyuyordu şimdi yatağına alıştırıyorum. Desteksiz uyutmaya çalışıyorum bende. Yatmadan önce sağdığım sütü veriyorum genelde uykuya dalıyor, dalmazsa biraz sallıyorum. Derin uykuya geçmesini bekliyorum ve yatağına yatırıyorum. Yatağında uyanırsa eğer sırtına vurarak pış pış yapıyorum bazen poposuna pış pış yapıyorum. Genelde soluna yatırıp pış pış yapınca uyuyor ama ilk günler baya zordu kucak istedi, ağladı hep. Şimdi daha kolay oluyor. Mızmızlansa bile kolay uykuya geçiyor. Uygulama da bebek uyutucu diye bir kısım var orada pış pış sesi var ben onu kullanıyorum baya işe yarıyor.