Yusuf123456789 Arzum toz torbasız kullanıyordum hıc memnun degılım berbat bir makine ne tavsiye edersiniz kızlar 🙄
Twinkle Yusuf123456789 stilevs ürünlerine bakmanızı tavsiye ederim. Toz torbasız, hpa filtreli aldık anneme çok memnun.
elmaliturta Yusuf123456789 evet torbali hatta bez torbasini 5 tanesini 3bucuk liraya alıyorum dolunca atıyorum yenisini takıyorum ilk alımda içinde 3 tane oluyor. Çekim gücü güzel ve bazı yerlere göre üstünde çekim ayarlama yeri var ordan azaltıp yukseltebiliyorsunuz
Berrak_2019 Philips marathon 4 senedir kullanıyorum hala ilk günkü gibi çekimi harika kesinlikle tavsiye ederim
HamzaAyaz2019 Yusuf123456789 en en güzeli dyson pahalı bir ürün ama ömürlük alabilirseniz tavsiye ederim bi araştırın netten
Sanslianne Yusuf123456789 bütçen müsaitse dyson öneririm. Animal pro ve v8 şarjlı var bende çok memnunum. Hele şarjlı olan çok pratik 👌🏻