Güzel annelerim, bebeğim 5 ay 19 günlük ara sıra gözlerini kırpıyor ve genellikle ovuşturuyor hep, uykusu geldiği için değil uyku saatlerini biliyorum, hatta uykuya geçeceği zaman gözlerini kapatarak ağlıyor, bugün baktım alt kirpiği içine batmış acaba ondan mıdır, daha önce sağlık ocağına götürmüştüm göz damlası vermişti enfeksiyon falan olur diye ama kullandım hala aynı, var mı bi bilgisi olan bu durumda ? Yakın zaman da göz doktoruna götüreceğim inşallah