Sanemim ya benim normalde düzenliydi de arada belirtisi geliyor ama kendisi yok ilk hamileliğimi de zaten öyle anlamıştım ağrı vs vardı ama kanama yoktu acaba diyorum tekrar bebekmi var olursa allah günah yazmasın kaldıracak psikolojim yok test yapmak için kendimi tutuyorum