Meyrosum Kızlar 14 günlük bebeğim var normalde 2 saatte bir emziriyorum geceleride, 2 gecedir uyuya kaldım ve 4 -5 saat emmesi😔 Bir şey olmayacağını biliyorum ama yinede içim rahat emiyor vicdan yapıyorum☹️ siz kaç saatte bir uyandırıyorsunuz geceleri
Kubraatlas Meyrosum 2 saatte bi olması lazım uyanmak için alarm kuurnn daha çok şükür Allah korusun sarılık olabilir :)
Sahreyldrm Meyrosum bebeğini kilo alımı nasıl? Sarılık hiç oldu mu daha önce kuzum bizde olmamıştı kiloyu da iyi alıyordu 20 günlükken artık uyandırma dedi doktor kendisi uyanır diye o zamandan beri öyle devam ediyoruz 2 ay 8 günlük olduk doktorunla konuş bu konu çocuktan çocuğa değişiyor
Yavuzuannesi2012 Meyrosum daha çok küçük canım Allah korusun kan şekeri düşer sarılığı uzar. Bence 2 saat sonraya alarm kuruyorsunuz ya arkasına 3-4 tane daha 5er dakika aralarla kurun. Birini duymazsanız birini illaki duyarsınız 🤗
Meyrosum Kubraatlas alarm kuruyorum her gece alarmı duymamışım🤦🏻♀️ sarılık riskini atlattık çok şükür 😔
Kubraatlas Meyrosum atlatmış olabilirsiniz ancak kan şekeri düşerse yeniden sarılık olabilir Allahım korusun korkutmak için söylemiyorum ama 5er dakika 5er dakika ileriye atarak saatinizi kurarsanız daha iyi uyanırsınız:) sağlıkla büyüsün miniğiniz :)
Yavuzuannesi2012 Sahreyldrm 28 güne kadar sarılık tehlikesi devam ediyor çoğu doktor 1 buçuk iki aya kadar gece 2-3 saatte bir emzirin diyor. Çok erken başlamışsınız bence keşke bir doktora daha sorsaydınız. Neyse Allahtan bir sıkıntı yaşamadınız.
Sahreyldrm Yavuzuannesi2012 normalde geceye kadar 15-20 dk ya bir emiyordu kızım emzik yerine kullanıyordu beni gece 4 saat uyuyordu uyanmadan doktor o uyanıkken alıyor gıdasını gece uykusu da besler dedi çok şükür bı sıkıntı da olmadı ama doktora sormak lazım burda ne kadar söylense de her bebek bir değil
Kahve_keyfi Meyrosum canım bebegim ne zaman uyanırsa o zaman veriyorum gelişiminde gayet yerinde kendi kendine düzene girdi uykusu bir kere gece 12 de uyanır sonra 2.30 da sonra da 5 de kalkar ama sonra 8.30 a kadar uyumaz etrafı izler
Muhammedtrn Meyrosum sarılığı varsa saat başı emzirin 2 saat beklemeye gerek yok. Sarılığı yoksada kendi acıkınca uyanır zaten geceleri. Beni hep kendisi uyandırdı sürekli acıkıyodu. 13 aylık hala devam saat başı kalkıyor. gece emmesini bıraktıramadım.
Yavuzuannesi2012 Muhammedtrn 😄😄 benimki de 14 ay olcak saat başı bir saat bile atlamıyor emmeye uyanıyor. Alıştı çünkü ben kıyamıyordum uyandırıyordum. Doktorum 6 ay boyunca gece de 3 saatte bir de olsa emzirmen daha iyi dedi bende öyle yaptım. Sonra bıraktıramadım 🤷♀️
Aminem Meyrosum dert etme ben dogdugundan beri geceleri hiç 2 saatte bi emzirmedm bebek uyanmıyor du 3 buçuk saati buluyodu
NurR Meyrosum sarılığı yoksa üzülmeyin ama yinede ilk 1 ay önemli alarm kurun benimki 1. Ayına bugün girdi ilk defa dün gece uyandırmadım ama kendi uyanıyor artık acıkınca
Aryasare Meyrosum Benimki ilk dogdugu gün gece 5 saat uyumustu 🤦♀️ Cok şükür sarılık falan olmadı suan 2 bucuk aylıgız 🙏
Muhammedtrn Yavuzuannesi2012 napcaz böyle bide hamileyim şimdi 7 haftalık 🥴 azaldı sütüm ama genede istiyor. Süt olmasada ağzında tutuyo keyfii.
Yavuzuannesi2012 Muhammedtrn yaa sana daha zordur canım Allah yardımcın olsun 😔 ben hamileyken hep uyumak isterdim memeyi inşallah bırakır 😔
Muhammedtrn Yavuzuannesi2012 yemek seçici olduğundan korkuyorum muz makarna fırında patates pilav harici yemeklere burun kıvırıyor hemen. Zorla tadına baktırıp bazen yedirebiliyorum. Ömür bunlarlada geçmez alışmak istemiyor.