ilaxidexi sağlık ocağında aşı yok, bebeğim 5 ay 5 günlük oldu hala 4. ay aşısını vurulmadı. doktor kliniklerinde aşı oluyor mu
himeros ilaxidexi merhaba benim.bebegimde 4.5 aylık. Zatürre 2.doz oldu ama karma 2.doz için hala asi bekliyoruz bizde.
himeros ilaxidexi 4. Ay kontrolü için gittiğim hastanede de sordum. Onlarda da olmadığını aşı sıkıntısının olduğunu söyledi doktorum maalesef.
eceduman İlçe sağlık müdürlüğünü arayıp talep oluşturun gerekirse şikayetçi olabilirsiniz bebeğinizin aşılarını günü geçmesin bende hepatit b bulamamıştım hiç bir şeyde ilçe sağlık müdürlüğü çözüme ulaştırmıştı