Hanifeceylan96 17 kilo aldım gebelikte 10 u doğumda gitti 4 kiloda daha sonra verdim kısa sürede, bence emziriyorum diye fazla yemezsen emzirdikçe o kilo gidiyor. Hiçbir şey yapmadım aynı yememe dikkat ettim sütüm olsun diye ekstra yemedim gece emzirmeye kalkınca canım bir şeyler istedi mesela birkaç gün yedim sonra dedim alışkanlık olacak bıraktım gece de yemedim öylece kendiliğinden gitti kilom