lamiakus bizim oda 21 derece 2,5 tog icine penye pijama giydiriyorum yoksa usuyor. Fazla diyecek olanlara simdiden sesleniyim icine badi giydirdigim gun sirti gogsu soguktu ince tulumla denedim yine üşüdü artk penye pijama takimi giydiriyorum. Yani bence kalin bi tulum anca idare eder ama her bebek farkli oluyor kontrol edin sık sık