Atanamadım ve evlendiğimden beri 3 senedir çalışmıyordum. Anne olmaya yeni alışmışken daha yeni bir düzen oturtmuşken çok istediğim bir işin sınavını geçtim büyük ihtimal 1 aya çalışmaya başlayacağım. Bebeğim 3 aylık ailelerimiz başka şehirde ve bizim burda pek tanıdığımız yok bebeğimi daha 4 aylıkken tanımadığım bakıcıya vereceğimi düşündükçe hüngür hüngür ağlıyorum ama bi yandan da bu şansı kaçırmak ve ev hanımı kalmak da istemiyorum. Bu konuda benzer tecrübeleri olan anneler varsa nasıl idare ediyorsunuz hem iş hem ev hem çocuk ve bakıcı konusunu nasıl çözdünüz fikir almak istedim 🥹