Kızlar kızım boğaz enfeksiyonu için antibiyotik kullandı ve kabızlık yaşadı her antibiyotik sonrası olduğu gibi. Devamında ise sürekli tuvalete gitmeye başladı çişim geldi çişim geldi diye pazartesiye randevu aldım götüreceğim idrar yolu enfeksiyonu olabilir diye düşünüyorum gece altına kaçırmaya başladı tam çisim geldi diyor işeyiveriyor tutamiyor o an idrar yolu enfeksiyonu için evde ne verebilirim kefir ayran veriyorum pazartesiye kadar rahatlatabileceğim birseyler var mı