Arkadaşlar oğlum 1 yaşında doğumdan sonra 40.gun hastalandım 10 aydır gayet normal ayda 1 hasta oluyordum. Son 2 aydır 13-14 günde bir hasta oluyorum ayda 2 kere başına gelen var mı biraz tedirgin oldum açıkçası hafta içi doktora randevu alacağım ama normal mi diye merak ettim.