Kızlar bizde aynı durumu yaşıyoruz. Eksik yazmış sanırım benim oğlumda ilk 4 ay çok güzel kilo aldı mama ile besleniyor sadece. Son bir ayda hiç kilo almamış asla mama yediremiyoruz ağlıyor istemiyor dili ile ittiriyor. Doktor kilosu iyi ama alması gerekirdi eğer 1 ay daha kilo almazsa detaylı kan alalım dedi ek gidaya başlattı. Ben 4 ay atağı,hasta oldu,sünnet oldu falan diye düşündüm yememesini yemezse kilo almaz mantıken. Uyurken falan zar zor yedirmeye çalışıyoruz mamasını.Neden yemiyo olabilir bi sıkıntısı mı var diye de kan vericez tabiki. Sanırım soruyu soran arkadaşta da aynı sorun var.