Bu yıl artık geçti devlet bankaları alım yaptı instagramlarında paylaşıyorlar ilanı sınav oluyor ama sınav bir tık zor maliye muhasebe vs soruyorlar baraj 70 sonra mülakata çağrılıyorsun kazanırsan eğitim verilip başlanıyor önümüzdeki yılın ilanlarını takip edin özel bankalar heran alım yapabilir ama onları şuan takip edebilirsiniz kensi sayfalarından