BENOYLEUYGUNGORDUMM Bana normal çantalar yük gibi gelmeye başladı pek kullanamıyorum zaten. Telefon çantası alayım diyorum böyle tlfnu kartları at içine çık ama marka modeller arasında çok kararsız kaldım. Var mı aranızda kullanıp memnun kaldığınız çantalar
Aminehumamoms BENOYLEUYGUNGORDUMM ben hep telefon çantası kullanıyorum büyük çanta taşımayı sevmiyorum sırtımda belimde sorun oldugundan oyshonun telefon çantası beymen ve vakkonun çantaları var bende şuanda birde pier cardin alıcagım onun modelide çok hoşuma gitti
[silindi] BENOYLEUYGUNGORDUMM calvin klein in kucuk yan cantasini kullaniyorum icine sadece telefon ve kartlik sığıyo tavsiye ederim
BENOYLEUYGUNGORDUMM Aminehumamoms Beymen in gördüm bir model ama aslında çok da hoşuma gitti ama sanki dede çantası gibi mi geldi anlamadım ki atayım bi resmini
MoonCrystal BENOYLEUYGUNGORDUMM İtalyan markası yaniltmaz ama sen bilirsin ben seviyorm nerde kullanacağına bağlı günlük iyi bence 😄
Aminehumamoms BENOYLEUYGUNGORDUMM bu sanki telefo çantası gibi değil daha büyğk çünkü benim kullandıklarım tam telefon şeklinde tam sıgıyor telefon birde kart ve biraz kapıt para koyabiliyorum ancak
BENOYLEUYGUNGORDUMM Aminehumamoms oysho bakmadım oraya da bakayım belki fikrim değişir. Bi türlü içime sinmedi bişey
Rez BENOYLEUYGUNGORDUMM ben de almayı düşünüyorum ki zaten 2 yıla kadar da normal çanta kullanamam bebeğim var diye
BENOYLEUYGUNGORDUMM Rez evet normal çanta kullanılmıyor yani kullanmak istemiyorum zor gelmeye başladı