esratr1 kızım şuanda 4 buçuk aylık 3. Ayın başlarında ben de yaşadım kızımda uykuya geçişleri kaçırmayın mutlaka değerlendirin ,uykudayken emzirin hatta sütünüz azalmış olabilir bide takviye kullanın öyle bir durum varsa ben bu şekilde aştım pes etmeyin biraz ısrarcı olmak gerekiyor bu konuda ama geçiyor merak etmeyin