Bebeğim 2ay20 günlük, ohyo ana kucağı kullanıyorum 3 kademeli ,şuan bebeğim tam yatar pozisyonunda , yana dönüp bakıyor bize yatar pozisyon olunca görmüyor çünkü,her neyse orta kademede kullanabilir miyim omurgasına zarar verir mi ,ya da ne zaman orta kademeye gecebilirim ,o da dik değil yine yatar pozisyon ama bir tık diğerine göre yine popo üzerinde gibi görünüyor