sevval01 Selam anneler bebeğim 2 aylık ve enfeksiyon kaptı ilk bebeğim ateşi ara ara yükseliyor doktor calpol fitil ve antibiyotik verdi kullanıyoruz mecbur ama daha çok küçük çok üzülüyorum başına gelen oldu mu ne kadar sürede geçti ne yaptınız 🥺🙏