Herkese selam bebeğim 7 aylık 6 aya kadar sürekli mama emen ve biberon emzik tutmayan bir bebekken ek gıdaya yavaşça geçtik ve kabız oldu bende deneme amaçlı mama verdim bir anda mamaya emziğe alıştı ve geceleri hariç hiç emmiyo böyle bir olay başına gelem var mı varsa çözüm olarak ne önerirsiniz ?