happyaselkids selamun aleykum benim oğlum sekiz aylık ve 13 Kasım’da başladım uyku eğitimine. Sezen ketenci oy “ağlatmadan uyku eğitimi” you tube ’den bakarsınız . İlk gün bayağı ağladı bence ağlamaması mümkün değil çünkü aylardır alışkın olduğu düzeni değiltirmeye çalışıyoruz ona da elbette zor bunun farkında olarak ve sabırla ilerleyerek sonuç alınabilir. İlk gün dediğim gibi bayağı ağladı sonra pes etti uyudu . İkinci gün ağlaması biraz daha azaldı , üçüncü de azaldı bayağı ve bugün dördüncü günümüz uyutma süresi bile kısaldı dokuz çeyrekte başladım buçukta uyudu elhamdulillah. Eğitim şu şekilde oluyor kısaca anlatayım (videoyu kesinlikle dinlemenizi tavsiye ederim) bebeğin uykusu gelince belli rutinleri varsa onlar yapılır uykuya hazırlık aşamasında . Daha sonra beşiğe koyup pış pış poposuna ve göğsüne hafif ağrı hafif pıt pıt vurarak yapıyoruz o sırada dileyen müzik açıyor dileyen pış pış sesi bebek neye alışmışsa . Böyle böyle ilerliyoruz ilk gün bayağı zorlayacak ama sabretmeniz lazım çünkü ilk gün ben bile ağladı diye kendimi kötü hissettim kötü anne gibi hissettim ama daha sonra ağlaması azaldıkça ve uykuya daha hızlı daldıkça mutlu oluyorsunuz . Yorumları da gayet güzeldi çoğu kişi başarmış bu şekilde inşallah ben de başaracağım oğlumla , size de kolaylıklar dilerim.