Hanımlar kızım 5. ayına giriyo, sadece mama ile beslendiği için ek gıdaya geçiyoruz, doktorumuzun da önerisiyle hipp kaşık mamasına başlayacağız.
Aranızda kullanan var mı ?
Nasıl hazırlıyorsunuz ?
Kaç kaşık veriyorsunuz ?
Lütfen aydınlatır mısınız beni ? 🙏🏼🫶🏼
