Bebeğimin yanağında ilk böyle kırmızılık çıktı daha sonra yüzünün başka yerlerinde de çıktı. Sonra vücuduna kasıklarına sırtına da yayıldı endişelendim dr a götürdüm alerji dedi. Bez altında kalanlara issilik dedi. Bu şekilde bebeğinde alerji olan varmı ne alerjisi olabilir ve nasıl çözüm buldunuz ?
(1 haftadır taşınmayla uğraşıyoruz hem çok toz içinde kaldı hemde yeni taşındığımız ev çok sıcak merkezi sistem. Sıcaktan 3 gün uyuyamamıstı. Ev tozu akarı veya sıcaktanmıdır ya da? )


Birde hiç paket gıda yedirmemiştim bu süreçte düzgün beslemeye fırsatım olmadığı için meyve suyu bisküvi vs de yedirmiş annemler. Onlarda mı olabilir?