merveardauras Merhaba anneler, aranızda bebeğinin gözünde katarakt olan var mı ? Bebeğim 3 aylık çift göz katarakt varmış. Başından geçmiş olan varmı süreç nasıl ilerliyor 🙏🏻
brlmomy Benimde bebeğim çift göz katarakt ameliyatı oldu bununla ilgili grup var kataraktlı bebeği olanlar için bilgi almak isteyen olursa özelden yazsın lütfen
brlmomy atlasegeee biz ameliyatları 3 aylıkken olduk şuan 11 aylık lens ve gözlük kullanıyoruz çok şükür iyi