tazemomm332_ Merhaba 3 aylık bebeğim var emziriyorum. Kondom yöntemiyle korunuyoruz ama bir kaza yaşandı. Ertesi gün hapı kullanabilir miyim, süte ve bebeğe bir etkisi olur mu?
MnkKrtl tazemomm332_ hayır kullanılmaz emzirirken ilaç kullanımı yasak zaten içersenizde 24 ile 48 saat arasında tekrar emzirmemeniz gerekiyor ayrıca ertesi gün hapınıra senede 2 kere kullanılması gerekiyormuş fazla kullanırsanız doktora gözükmekiz gerekir büyük ihtimalle içeriği sıkıntılı oyüzden emzirmemenizi tavsiye ederim
ruvala Bildiğim kadarıyla 1 gün boyunca emzirmemeniz gerekiyor yinede bilenler cevaplasa iyi olur üstte kalsın