Bebeğim 45 günlük. 20 günlükken başladı kucak sevdası. Asla ama asla yatağında yatmıyor. Çok derin uyuyor zannediyoruz yatağına koyduğumuz an başlıyır ağlamaya. Çok zorlanıyorum yemek yapmamayı geçtim lavaboya gidemiyorum. Çok ağlayan çok gazlı bir bebek değil. Sadece kucak istiyor benden. Kucaktayken mutlu. Ama ben çok çok yoruldum. Bu döngü gecede devam ediyor çünkü. Doktorumla konuştum. Daha ne istiyorsun, bu süreç çok normal geçecek dedi. Bana geöecek gibi gelmiyor. Etrafında da sürekli kucağına alıştırdın geçmiş olsun diyen insanlar dolu siz ne yaptınız bu durumda