metehankub geçen sene igor topo ski camo modelini kullandım asker desenli olan okula giderken şehir içi için çok yeterli idi kayseri gibi soğuk bir yerde yaşıyoruz terleme yaşamadık hiç çocuk zaten kaç saat ayağında duracak bizimkinin de içi tüylüydü dağa falan çıkarken kar botu giydirdim sadece