AEgemm Merhaba 🌸 ben 8-10 saat arası bekletiyorum makineden çıkarttıktan sonra kapağını kapatmadan bir günde dolapta bekletiyorum. Mayasını da iki yemek kaşığı onu açmak için biraz süt pürüzsüz olana kadar çırpıyorum toz mayayı da ekliyorum biraz daha süt ekliyorum hepsine önce eşit şekilde döküp kalanı bir tür daha döküyorum. BİM’in probiyotik toz mayasını kullanıyorum kendi mayami elde etmek için de tarım kredinin yogurdunu kullanmıştım ilk denememde