aliagit Oğlum 7 ay 10 günlük kızlar genel bilgi alışverişi yapalım istedim. Doktora gittik 9.800 gramdı üç tane diş çıkardı daha emeklemiyor ama. Gündüz uykularınız ne alemde sizinkiler nasıl?
cokbilmismom aliagit bugun tam 7 aylık henüz dişi çıkmadı 😂 emeklemiyor hep ayakta durmak istiyor yaptırınca aktivite yaptırmak için özellikle yüz üstü kiyameti kopartıyor 🤦🏼♀️ babildama basları 6 aylıkken bir şeyler söylemeye calisiyor. 6. Ayda 8 kiloydu daha gitmedik bu haftaici gideriz doktora
brvnkr aliagit benım bebegımde 7 ay 15 gunluk emeklıyor dişi yok iştahı yok aksamları 4 5 defa uyanıyor
belalibirii aliagit Benim bebeğim de 7ay 15 günlük 6. Aydan beri emekliyo şimdi tutunarak koltuğa falan tırmanmaya başladı çok hareketli bu yüzden uykularımız da nanay. Gündüz iki uyku yaptırıyorum zor bela onda da yarım saat uyursa şükrediyorum. Gece de sabaha kadar 3 4 kez uyaniyo
ParlaMom aliagit 7 aylık 8.100 kg bütün derdi mermi ne ekmek ne su sadece emmek istiyor ben de zorlamıyorum bir çay kaşığı tadına baktırıyorum o kadar ama tarhana çorbasını bir kase içiyor. İki haftadır kabızlıkla uğraşıyorum neler yaptım neler. Uyku düzenimiz sıfır gece 5 kere kalkar en az gündüz de 1 saat anca uyur. Diş yok ama kaşıntısı çok
melisabllkya Benimde kızım 7 ay 16 günlük. En son 8.600 kiloydu şuan iki disi var yerde sürünerek emeklemeye calisiyor. Sabah 6da bi uyaniyor aksam 8 9 a kadar toplam 2 saat uyuyor gece bagirarak uyaniyor hep mutsuz hep huzursuz ne yapacagim bilemiyorum
S-A melisabllkya benimde sabah yedi gibi uyanıyor öğlen uykuy yatıyor 2-3 saat uyuyor ama ikinci uykuya geçmiyor bi türlü çok mızmızlanıyor acaba ikinci uykuyu kaçıncı ayda bırakıyorlar
S-A cokbilmismom maşallah 🧿 dişlerini biraz geç çıkarması daha iyi bence gelişimini geriletiyor ya dişten mahvoldu çocuk geceleri hep huzursuz
Ayseee12_ cokbilmismom benimde bebeğim on gun sonra 7 aylık olucak emeklemek istyo.poposunu kaldiryo gidemeyincede sinir oluyoo. Hoc disi cokmadi daha normal herhalde ama dmi ilk coxuk
S-A brvnkr bu gece uykuları ne zaman düzelecek ya ben sütüm yetmiyor acaba aç mı diye mama aldım ama biberonu istemiyor yarısını döküyor yarısını içiyor