Kizlar 1 yıl önce devlet hastanesine spiral takılmaya gittim. Orada dr takamadi. Cok agriliydi.
Cesaretimi topladım bugun özel hastaneye gittim taktırmak ve yine olmadı
Dr girişin cok dar olduğunu bu yüzden ilerlemedigini söyledi. Dayanılacak gibi bi agri değildi.
Benim gibi başına gelen var mi