Merhaba günaydın arkadaşlar kızım 66 günlük hala sarılığı geçmedi bi sürü test yapıldı şükür sıkıntımız yok sadece glikoz 6 testimiz kaldı onu da yarın yaptıracağız onda da bi sorun çıkmazsa anne sütü sarılığıdır büyük ihtimal 6 aya kadar geçer kendi kendine dedi doktor özele başka bi doktora gittik 3 gün yarım sabah akşam fitil ver geçer dedi tereddütte kaldım zararı olur mu diye başına gelip fitil kullanan var mı