Merhaba, bebeğim 2,5 aylık reflüsü var uykusunda falan sürekli yutkunuyor. Ağzına süt geldiği için uykuya dalamıyor. Sabaha yakın olan uyku saatinde kusmaya çalışırken genzine kaçıyor sırtına vura vura zor geçiriyoruz ve çok korkuyorum. Reflü yatağı kullanıyoruz,doktor Gastrotuss reflü şurubu verdi 1 haftadır kullanıyoruz. Bebeği bu durumda olan varsa başka neler yapabiliriz? Fikirlerinize ihtiyacım var. Uykusunda bi şey olucak diye korktuğum için o uyurken uyuyamıyorum 😔