Kızlar selam Alanyada yaşıyorum evimiz klimalı ama şuan açmıyoruz geceleri 22 derece oluyor şuan 1.6 togluk tulum ve kısa kollu zıbın giydiriyorum üşümüyor bebeğim ama iyice havalar soğuyacak aralıkta 2.5 tog çokmu fazla olur acaba 1 tane daha 1.6 togmu alsam dedim çok aradayım sizce ne yapmalıyım