fkkd Kizlar dyson dan memnunum v15 modelini kullaniyorum esimin basinin etini yiyip almisti söyle ki güzel 10 dk da evi süpürüyüruz ama su basliklarini silmekle temizlenmiyo en sonunda yikicam fodur fosur siz nasil temizliyorsunuz önerisi olan varmi
kedilivebebekli_ fkkd ben yıkıyorum kaloriferin üstünde güzelce kuruttuktan sonra kullanıyorum, 3yıldır yıkıyorum hiçbir şey olmadı. Hatta robotun toz haznesini fırçasını da yıkıyorum
Parsongan fkkd Ben sadece zemin aparatını yıkıyorum. Diğerlerini siliyorum çok zor oluyor ama bana yıkamayın demişlerdi o yüzden 🫣
Parsongan fkkd Ben bayağı uğraşıyorum bazı yerlere kürdan kulak pamuğu vs sokup temizliyorum. Yıkasam içim rahat etmez sorun yaşasam kullanıcı hatası derler garantiden de faydalanamam diye korkuyorum