Dlnmrc Gitmem net.
Zaten salgın var bebeğim doğduğundan beri düğünlere feln asla gitmedim yakın olsa bile ama en son görümcem evlendi dedim ki kızım zaten 1.5 yaş oldu ve çok yakınız git alt üstü yemek şeklinde eğlenceli birşey max 2-3 saatlik birşey gitmez olaydım bir sonraki sabah kötü olduk ve sadece biz soğuk aldık sandık ama görümcem dahil tüm düğüne gelenler aynı ishal ateş mide bulantısı kusma meğer salgınmış gittiğimede pişman oldum birdaha tövbe gitmem. Bebeğiniz küçükmüş o sese korkar. Ya birine bırakın ya sizde gitmeyin