Kızlar oğlum 3 yaşına girecek oldum olası iştahlı bir çocuk olmadı bu ara daha da iştahsız severek yediği hiçbir yemek yok her şey zorla eskiden oyunla yediriyordum o da olmuyor telefonla da yemek istemiyor bu yüzden zayıf ve sürekli hasta iştahını açan bir şey yok mu ya da bağışıklığını güçlendirecek