mslhfs Doğum yapalı iki buçuk ay oldu regl olmadım 1 hafta önce lekelenme gibi akıntılı oldu ama anlamadım normal mi siz ne zaman oldunuz
Bsmdg mslhfs 5,5 aydır olmadım hala. 2,5 aylıkken 2 gün pembe lekenlenmem olmuştu sonra bi daha hiç olmadı
mslhfs papatya__ doktordan randevu aldım haftaya verdi emzirirken normal diye okumuştum ama içim rahat etmedi
mslhfs Evliliğimin 5 yılında kızımı kucağıma aldım ilk baştan beri doğum kontrol hapı kullanıyodum planlı gebelik oldu hayırlısıyla emzirme sürecini atlatırsam tekrar hapa başlamayı düşünüyorum şuanda korunuyorum ama şüphe oluyo bu şekilde
pantenkelebek mslhfs 7 aylık da gittim kist falan var mı diye temiz di. Ha birde şimdi aklıma geldi geçen ay gittim başka bişey için küçük polikistik overler var dedi zararı yokmuş adet olamadığım için o da
KaranimEgem Ben kırıkım çıkmadan oldum üç gün sonra bir daha oldum tuhaf şekilde oda bir hafta sürdü emzirdiğim halde
crybaby mslhfs doğumdan 3 ay sonra taktı doktorum regl olmamıştım çok memnunum tavsiye ederim insanın kafası rahat oluyor zaten korkuyorum 🤣
m-ergin1 mslhfs doktora gidenler sordunuzmu ne kadar süre sonra adet olunmazsa sorun teşkil eder bu arada bende 5 ay oldu hala olmadım 🥴
mslhfs crybaby anlıyorum ☺️ iyiymiş bende bi düşünüyüm siz yinede dikkat edin spiral ile hamile kalanlar oluyomuş