lagerthaa Bebeğim emerken gılık gılık yutkunma sesi çıkarıyor sanırım havada yutuyor doğru emziremiyorum galiba :(
minikkizlar Çok normal bi ses aslında neden korktunuz. Aslında sevinmeniz gereken bi durum. Sütünüz inmiş ve bebeğiniz doyuyor.