Rose21 Merhabalar. 2 markaya karar verdim ama kararsızım. NUK mu SKIP HOP mu? Nuk alıştırma bardağını ben 1 yaşına kadar kullandım. Çok memnun kaldım. Skip hop hiç denemedim. Bilgisi olan tavsiye verebilecek olan var mı acaba?
FatmaDanis Rose21 henuz bu konuyla ilgili hicbir fikrim yok ama bildignde sasma derim hangini kullanp memnun kaldydan onda kal😇
Acemi_anne Rose21 ben numun alıştırma bardağından hiç memnun değilim sürekli çocuğun gencine kaçıyor öksürüyor her su içtiğinde
Rose21 Sevgi1 1 yaşına kadar dediğim gibi NUK kullandım. Saplı anne memesi hissiyatı veren yeşil bir suluk. Herkez zor geliyor falan diyor alakası yok. Zaten oğlum çok iyi çekiyor o nedenle hiç sorun yaşamadık. Alman markası ve çok kaliteli. Oğlum büyüdü. 150 ml su yetmiyor durmadan su dolduruyorum. Yoruyor beni. Büyük ve PİPETLİ almak istedim. Dün arkadaşımın evinde fazladan vardı. Ağzına verdim anaaaa başladı çekmeye. Bence 1 YAŞ sonrası uygundur pipetli ki 12 ay üzeri yazıyor çoğunda öncesinde bu kadar maceraya gerek yok diye düşünüyorum. Yine de içebiliyorsa verin tabi sizin tercihiniz. Ben verdim icememisti oğlum ama biraz devam etseydim çekerdi belki. Siz de eline verin çeker belki çekmiyorsa 1 yaşını bekleyin derim.
Rose21 Acemi_anne biz hiç sorun yaşamadık. Ne damlatma oldu ne genzine kaçtı. Tam tersine az az geliyor oğlum çektikçe geliyordu. Ama siz pipetliden mi bahsediyorsunuz acaba? Ben normal sulugundan memnundum. 6 ay kullandık. Şimdi pipetliye geçeceğim.
Rose21 Acemi_anne ha tamam aynı seyden bahsediyoruz cok cok memnun kaldım vallahi. Herkese yaramıyor her şey demek ki. Aventi herkes söylüyor ama koku yapıyor ve damlatıyor.
Serene Rose21 Biz de normal suluğu nuk kullanıyoruz,pipetliyi de nuk aldık fakat bebeğim hiç çekemedi.sonra biz denedik,o kadar zor geliyor ki çocuğun çekememesi normalmiş.Şimdi farklı bir marka alacağım bu yüzden.
Pinkbery Rose21 benim kızımda 16 aylık.mamajoo suluk kullanıyoruz. Bende pipetliye gececegim beklyim önerileri şurada . Zor cekilen aventmi şimdi onu almıyım ona göre
Rose21 Pinkbery nuk diyorlar ama zaten zor cekilmeli dokulmemeli. Çocuklarınizin çekme gücü iyi değilse bir zahmet kimse markaya laf saymasın. Bana gore NUK markası 1 numara. Philips i geçer. Philips boş ya. Sulugundan memnun olan çok az.