Kızlar selam oğlum Şubat’ta 3 yaşına girecek aslında aylardır tuvalete gitmesi için uğraşıyorum ama annemin vefatı süreci sekteye uğrattı Şimdi yeniden deniyoruz klozetine oturuyor ama çişi yapmıyor tutuyor sabah 9 dan öğlen 3 oldu yapmadı kendini sıkıyor mecbur bez taktım aynısını yaşayan var mı nasıl aştınız her şeyi yapıyorum tuvalete oturtup oyun açıyorum kitap okuyorum normalde de bez yokken de tutuyor kendini son günlerde bağırma kızma asla yok ama kendini tutmasından zarar görür mü böbrekleri diye korkuyorum