Duru18- Merhaba kızım 18 kasım doğumlu 2 gün sonra 2 yaşını dolduruyor. İnanılmaz bir uyku gerilemesi yaşıyoruz. Öğle uykusu çok düzenliyken şimdi akşamüstü zorla uyuyor gece uykusuna ağlayarak geçiyor. Öneriniz var mı nasıl bir yol izlemeliyim?? ⚠️
burcu_2627 Duru18- of of aynı sorun bizde de var gece uykusundan hep kaçıyor ne yapsam uyumuyor önceden uyku düzenimiz vardı çokta güzeldi kendiliğinde erkenden uyurdu şu 2 yaş muhabbeti beni bitirdi bide 44 günlük kardeşi var kimisi ona bağlıyor ama ondan önce başladı bu uyku reddimiz 🥺
Duru18- burcu_2627 Allah bağışlasın 2 çocuk daha zordur eminim ama 2 yaş sendromu çok zormuş herşeye hayır diyor herşeye inat ediyor. İstediği olmayınca yere yatıp ağlıyor
burcu_2627 Duru18- aynen bide benim kız şimdi hasta oldu grip bir nazlanıyo diyorum komşu çocuğu olsa eve almazdım 😂