alpereniim 14 kasımda doğdu oğlum, mama olarak ne kullanıyorsunuz ? Hipp önerdi doktor daha henüz vermedim emiyor ama ek olarak mamada alsın istedim. Varmı hipp organik mama kullanan. Nasıl iyi mi?
gokce3535 alpereniim vala doğduğundan beri kullanıyorum ama organik combiotik olanını hem kilo alımı çok ıyıydı gazda yapması diğerleri gibi aşırı sekerlice degıl boş kilo yapmıyor yanı oğlum sımdı 7 aylık
rana0234 alpereniim bende denedim bana kıvamı çok sıvı geldi nedense🤔sanki benim bebeğime daha çok gaz yaoti gibime geldi gözlemlediğim kadarıyla.
Ballikizim99 alpereniim hipp organik conbiyotik kullanıyoruz bi sıkıntı yaşamadık gerekliyse bir deneyin derim
moonlight61 Doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyoruz memnunum almanlarin her ururune güvenirim sağlamcilar😄
limonzeytinmom alpereniim 2 kızıma da sma optipro başladım hala küçük olana kullanıyorum memnunum. Başka hiç kullanmadım
alpereniim limonzeytinmom bende doktor tavsiyesi hipp ile başlayacağım bakalım, yaramazsa başka seçenek isteyeceğim