yenianne111 Kızlar merhaba bugün spa randevumuz var çok önceden almıştım , ama hava çok soğuk bebeğim hasta olur mu iptal etsem mi emin olamadım bu hava da götüren var mı aranızda
beyzzsenturkk_ yenianne111 ben şubat ayında götürdüm😄😄 ocakta doğdu şubatta götürdüm neden iptal ediyorsunuz ki 2-3 gün çok rahattı gaz bile yaşamadı hafiflemişti sanki çok iyi gelmişti bize iyi giydirdikten sonra sorun olmaz içerisi zaten sıcak oluyor
yenianne111 beyzzsenturkk_ evet haklısınız bende öyle düşündüm ama bide mikrop kapma olaylarını falan okudum gözüm korktu açıkçası gittiğim yeri de çok bilmiyorum rastgele buldum ondan da emin olamadım
beyzzsenturkk_ yenianne111 her bebekten sonra suların izole edilmesi gerekiyor ama siz içiniz rahat olsun isterseniz tekrardan suyun değişmesini ya da temizlenmesini isteyebilirsiniz giderken sorun olmaz ama çıktıktan sonra kafası dahil sıkı sıkı giydirirsiniz zaten hemen bayılır su bebekleri yoruyor acıktırıyor saatlerce uyutuyor 😂🥰
cansu2600 beyzzsenturkk_ Bende istiyorum şuan 25 günlük 40ı Aralık 2de çıkıyor acabamı dedim bende hasta edermiyim vs diye. Bide vidyolarda görüyorum bebekler biraz büyük gibi 40ta goturdugumde bıcır bıcır rahat rahat oynarmi diye düşündüm
beyzzsenturkk_ cansu2600 40 dan başlıyor diye biliyorum ben ama daha küçük sokan var mı bilemem ben 2 aylıkken de tekrar götürdüm 40 günlükken de çok güzel geçmişti