esratr1 sütünüzün ağzına geldiğinden emin misiniz benim bebeğimde öyleydi ağzına süt dolu dolu gelmiyordu ben doyduğunu sanıyordum biraz emip bırakıp ağlıyordu meğer doymuyormuş sütüm damla damla geliyormuş böyle devam etti sonunda meme reddi oldu ve sütüm kesildi şıan sadece mama ile besleniyor bence sütünüzün akışını test edin az geliyorsa sütünüz varken sürekli sağıp kanalları açın