twoce06 Ertesi gün hapı attım 8 saat emzirmeyin yazıyor lakin süt sağıp sağıp atmamı gerekiyor yoksa 8 saaat bitince bir kere sağıp atsam yeterli mi
isufumveben twoce06 tam bilmiyorum ama 8 saatte tek sagmayla süt azalabilir. mantiken 3 saatte bir sağım deniliyor ya o yüzden dedim sağdığınızın hepsini atmak gerek mi bilmiyorum